Alla inlägg den 23 december 2012

Av englatroll - 23 december 2012 09:29

Mycket blev FÖR mycket!



Vi tog ett break från livet och drog iväg några dagar. 
Det blev för mycket för oss båda, vi behövde få avstånd från allt som händer. 


Och några dagar på annan ort gjorde oss nog gott, hjälpte oss att koppla av,

få sova ut (för första gången sen natten till Söndagen) vilket bara det var guld värt!

Det var rätt skönt, att inte vara mitt i smeten, utan få lite distans på saker och ting. 


Men så återkom vi till stan igår, och lite julklappsutdelning + lite shopping inför imorgon stod på schemat, 

Även om jag inte har julkänsla för 5 öre, vilket nog mest beror på det eviga velande fram och tillbaka hur dagen skulle se ut, och allt annat.

Vilket resulterade i att jag la ner, allt vad planering och tankar att göra. 


Men men, 
Julafton är imorgon, vare sig man vill eller inte. 

Och den kommer spenderas med den jag älskar mest av allt, 

den som jag är så förbannat jävla glad att jag har i mitt liv! 
J <3



Men God Jul på er alla! 
Kanske slänger in ett inlägg under de kommande dagarna, det märks! 



Kram! 
A

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 22 år som är bosatt i Dalarnas län.
Denna blogg kommer handla lite om min vardag, mina tankar och funderingar, och ja, lite allt möjligt :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Frågor

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards