Alla inlägg den 18 december 2012

Av englatroll - 18 december 2012 11:45

Efter en natt av typ 3-4 timmars sömn eller så, så var det dags att gå på introduktion, på ett ställe jag kommer spendera en del tid framöver och jobba/praktisera.

(Som typ A-huset i Söderhamn)


Kan väl inte direkt påstå att jag var pigg på att gå dit, 

jag var inte pigg på nåt alls i morse, 

men bara aatt bita ihop och börja gå, 

nerverna på utsidan har jag hört uttrycks, och ja, det stämde rätt bra, 

inte pga det nya stället, utan det som hänt. 

Varje steg man tog, varje ljud som hörde, gjorde att man reagerade.


Men så såg man en av de i gruppen när man kom fram, som man fann kontakt med redan sist ja var där, så man kunde koppla av.


Jag hade sedan första gången, bestämt mig vilken av platserna jag tänkte jobba på, 

men så sas det att det stället troligtvis var fullt, så man började fundera på vilket annat ställe man skulle kunna jobba på.


Rundvandring på området, med lite guidning om vad de olika stationerna innehöll, 

sista platsen vi besökte, var där jag tänkte vara. 

Tankarna snurrade om var man skulle vara, var bombsäker på att den platsen skulle vara full, som de sa. 


MEN så var det icke! 

2 personer, skulle sluta inom loppet av en månad, så det behövdes folk!! :)

väldigt trevligt ställe, rätt lugnt och bra. 


Vi hade till starten nästa år på oss att fundera var vi ville vara. 

Men jag har redan bestämt mig! ;D
Och jag var så välkommen dit så ^^


Det kommer bli UNDERBART att ha något att göra, inte gå hemma och grubbla, sen att man får hålla på med något man tycker om, gör ju inte saken sämre direkt!



Nu då?

Jadu, koppla av, kanske sätta mig och pyssla lite en stund eller så, ja vet inte. 

Sen vid 4 kmr <3 hem, och då bär det av till Falun! :)



Kram

A

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 22 år som är bosatt i Dalarnas län.
Denna blogg kommer handla lite om min vardag, mina tankar och funderingar, och ja, lite allt möjligt :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Frågor

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards