Alla inlägg under augusti 2013

Av englatroll - 19 augusti 2013 11:49

Här var det ett tag sen man skrev...
Men rätt fullt upp på dagarna, o när man väl tänker att man ska sätta sig och skriva, så vips! Är skallen tom...


Men men, vad har hänt då?
Jo!
* Jamie har fått tid för operation, sista september på Karolinska i Solna.

* Jag har ridit för typ första gången sen skolan slutat
(chockerande tillfälle, på fler än ett sätt)
Träningsvärk så in i bomben, som väntat efteråt!
Men har nu 2st att rida hädanefter! :-)
(som båda är typ lika höga som ja själv är lång (a))

*Varit hästskötare på hopptävling på Rommetravet.



Men det nog mest chockerande av allt:

Skickade ett spontantmejl till ett företag i typ September förra året, hade väl inga höga tankar eller så om det, utan bara skickade lite på må få.

I måndags, när ja satt vid datorn på jobbcoachingen, så va ja en hårsmån från att tömma skräpkorgen på mejlen, av ren vana.
MEN jag hann hejda mig, då det (för en gångs skull) fanns något av intresse.
Nämligen ett jobberbjudande...!!

Ringde upp, och jobbintervju bokades in på onsdagen.
Gick dit då, kändes bra, lugnt.
De skulle höra av sig senast måndag. Då de hade fler intervjuer...

Nu på morgonen, hade jag precis satt mig med te koppen här på jobbcoachen, när företaget ringde upp!

Och imorn börjar jag min första dag som extrajobbare på Hotell Kupolen! :-D

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 22 år som är bosatt i Dalarnas län.
Denna blogg kommer handla lite om min vardag, mina tankar och funderingar, och ja, lite allt möjligt :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Frågor

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards