Direktlänk till inlägg 10 april 2015

Finväder! O längtan till havet! <3

Av englatroll - 10 april 2015 17:48

Solen skiner och det är rätt varmt o skönt ute, underbart! 

Men idag nöjer jag mig med att vara inomhus o bara koppla av, spara energin inför imorgon! ;)


Så sitter man o lyssnar på gamla spellistor, låtar som man nästan glömt bort helt, flashbacks? Oh yes!


Men det är farligt med sådana här underbara tider, soligt, varmt och vindstilla...
Längtan blir bara större...
Till nästa år, när jag o mina älskade flummisar, o bästa pappa drar iväg! 
En resa med full flumm non stop med mina tjejer, lovely! <3

Koppla bort ALLT annat, o bara njuta av mitt paradis! 


Det är då en sak som vi bestämt sedan LÄNGE, o det skall ICKE ändras! Punkt!


Men det är nästa år det, det är ju några månader kvar på detta år.... :P

Iofs, har ju jobbintervjun nästa vecka, o det är knappt 300m ifrån paradiset, så hade man kunnat hade man nästan bokat resa o åkt! ;) 

Men nepp, ja ska hem till Dalarna på kvällen, så det får gå för denna gång ^^


Men att hitta gamla bilder sen tidigare resor gör inte saken direkt bättre,
OCH sen ser man att några kompisar har den stora lyckan att åka redan denna helg, skoj? Nja! ;)
Fattas bara man får nå meddelanden typ, 
"Utsikt från Birka just nu!" med bifogad bild.... 
;)




Några ex på bilder från paradiset:

 
Fina Emma
Resan -11, känns som max förra året... sen inser man att det i Juli är 4år sen...



  

Den bästa i mitt liv! <3
Tror det är nästan enda bilden på mig o pappa de senaste typ 10 åren....




Vädret kunde man då inte klaga på! =)

 

     
Cinderella
Det känns oerhört konstigt att säga, men om 9 dagar har jag varit ombord på den båten..
O det inte på nöjesresa..

 

Bye Bye Stockholm ...

 

 

<3


 

Där ute på havet..
Nån som vill flytta? 
Vägbeskrivning får ni klura ut själv..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av englatroll - 8 april 2015 09:23

Måndag 30/3Sista dagen i plugget.Jag själv hade tänkt läsa en till kurs, men min handläggare sa ifrån.Och påpekade STARKT! Att det fanns så många jobb inom det jag läst, så en till kurs inte var nödvändig.Trodde väl inte riktigt att Af skulle neka at...

Av englatroll - 4 april 2015 16:39

Så var det återigen ett tag sen man skrev, *suck*Men vad har hunnits med sen sist då?Inte mycket va ja kan komma på :PUtom en liten detalj då:Lurardagen har ägt rum, och så alltså min födelsedag..Den spenderades mestadels på jobbet, men jag klagar in...

Av englatroll - 19 februari 2015 11:03

Denna dag hade man kunnat hoppa över..Hade ju tid på sjukhuset vid ca halv 11. Tänkte att, när ja ändå ska dit kan ja ju gå till blodtappen. Skrev in mig där som vanligt, satt ner några minuter, klockan var väl typ kvart över 8 eller nåt, så det va...

Av englatroll - 9 februari 2015 12:37

Eller ja, operation o operation kanske var lite att ta i kanske? :P Men kan då säga såhär:Jag hade den allra bästa läkaren sen evigheter!   Var ju upp till vc i Torsdags, skulle kolla upp förändringen på ryggen. Det var iaf vad jag var inställd...

Av englatroll - 8 februari 2015 06:30

Detta år är det minst en sak som kommer att ändras.Detta kommer att bli MITT år! Jag kommer att börja gå mer efter vad JAG vill, och börja säga nej, till saker jag själv känner att jag inte vill.Oavsett om folk blir arga eller så, men jag lär väl f...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 22 år som är bosatt i Dalarnas län.
Denna blogg kommer handla lite om min vardag, mina tankar och funderingar, och ja, lite allt möjligt :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Frågor

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards