Direktlänk till inlägg 3 april 2014

Update

Av englatroll - 3 april 2014 08:36

Long time, again! :P


A ja, vad har hänt då?
*Börjat plugga , läser nu försäljning och kundservice med inriktning detaljhandel på Lernia här i Blge! =)
Trivs superbra, lite jobbigt att sitta ner hela dagarna bara, men det går an :p

*Firat 1½ år med finaste! <3

* J's nästa operation är bokad.
Sker nu på måndag, men denna gång är hon bara borta max 3 dagar, så inte lika länge alls som sist! =)

*Man har blivit äldre, trodde man skulle slippa höra nån sång, men nepp, man drog på möte för Falu Pride, sen va de typ kört! ;)


*Varit i V-ås x2
Första gångerna jag mågonsin varit i den staden, men första kan väl kanske ha avslutats roligare än aktuten? :P
Men men, det blir väl så när medicinerna inte vill fungera som de ska? ;)

Trevligt annars iaf, hälsade på lite vänner o hade det allmänt trevligt :)


Andra gången var lite bättre avslut :P
Skulle fira J's kusin, så vi drog ner ett gäng och överraskade honom lite :P
Började med Pizza Hut och avslutades med nån timme i en stor arkadhall, med spel & bilsimulatorer!
(Passande när typ hela familjen är bilnördar, och vinnarskallar hela bunten! ;))
Men varmt rekommenderat ställe iaf, dit bär det av fler gånger! =)
Här var vi! :
http://strikebowling.se/

Tja, det va väl det? :P

Ska försöka va lite mer aktiv här, men man kommer ju av sig hela tiden ;)







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av englatroll - 10 april 2015 17:48

Solen skiner och det är rätt varmt o skönt ute, underbart!  Men idag nöjer jag mig med att vara inomhus o bara koppla av, spara energin inför imorgon! ;)   Så sitter man o lyssnar på gamla spellistor, låtar som man nästan glömt bort helt, flash...

Av englatroll - 8 april 2015 09:23

Måndag 30/3Sista dagen i plugget.Jag själv hade tänkt läsa en till kurs, men min handläggare sa ifrån.Och påpekade STARKT! Att det fanns så många jobb inom det jag läst, så en till kurs inte var nödvändig.Trodde väl inte riktigt att Af skulle neka at...

Av englatroll - 4 april 2015 16:39

Så var det återigen ett tag sen man skrev, *suck*Men vad har hunnits med sen sist då?Inte mycket va ja kan komma på :PUtom en liten detalj då:Lurardagen har ägt rum, och så alltså min födelsedag..Den spenderades mestadels på jobbet, men jag klagar in...

Av englatroll - 19 februari 2015 11:03

Denna dag hade man kunnat hoppa över..Hade ju tid på sjukhuset vid ca halv 11. Tänkte att, när ja ändå ska dit kan ja ju gå till blodtappen. Skrev in mig där som vanligt, satt ner några minuter, klockan var väl typ kvart över 8 eller nåt, så det va...

Av englatroll - 9 februari 2015 12:37

Eller ja, operation o operation kanske var lite att ta i kanske? :P Men kan då säga såhär:Jag hade den allra bästa läkaren sen evigheter!   Var ju upp till vc i Torsdags, skulle kolla upp förändringen på ryggen. Det var iaf vad jag var inställd...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 22 år som är bosatt i Dalarnas län.
Denna blogg kommer handla lite om min vardag, mina tankar och funderingar, och ja, lite allt möjligt :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Frågor

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards